Posted by: Fathi Yusof | Februari 1, 2008

Akibat perlakuan seks bebas pelajar UiTM?

Mayat bayi separuh terbakar dijumpai di asrama UiTM
(dari MStar)

31-01-2008 04:09:44 PM
KUALA TERENGGANU: Seorang tukang sapu terkejut besar apabila menjumpai satu mayat bayi yang separuh terbakar di tempat pembuangan sampah di kawasan asrama Universiti Teknologi Mara (UiTM) Chendering, dekat sini.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah II Negeri, Supt K. Manoharan berkata berdasarkan keadaan fizikalnya, bayi itu dipercayai baru dilahirkan.

Tukang sampah berkenaan katanya, menjumpai bayi itu ketika sedang membakar sampah di kawasan tersebut.

Katanya jantina bayi itu belum dipastikan dan tali pusatnya masih melekat di badan.

“Setelah mendapati sampah di kawasan itu tidak terbakar sepenuhnya, tukang sapu terbabit telah menguis sampah di situ dan terkejut apabila menemui mayat seorang bayi di celah timbunan sampah itu,” katanya.

Tukang sapu lelaki itu kemudian membuat laporan polis dan siasatan awal mendapati bayi itu lahir cukup bulan dan sempurna.

Manoharan berkata bayi itu dipercayai terbakar semasa tukang sapu itu membakar timbunan sampah sejak petang semalam.

Mayat bayi berkenaan dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah untuk dibedah siasat.

Belum pasti dari mana datangnya bayi itu dan bagaimana dia boleh berada disitu. Bila nafsu beraja dihati, nilai kasih menjadi lebur. Siapakah gerangan manusia yang sanggup menontarkan anak dalam tong sampah ini. Teringat saya kisah gadis yang membuang anak dalam lubang tandas lalu menarik flush supaya anak itu pergi bersama-sama najis. Namun, usahanya gagal kerana bayi malang itu tersekat. Semua ini gara-gara manusia gagal mengawal nafsu seks.

Kita mengimpikan dunia tanpa kebobrokan begini. Bila semua ini akan berakhir?

-Abi Muslih

Berkaitan:

Kisah-kisah Budaya Seks Gadis IPT

Sengsara orang yang berzina

Tambah rezeki dengan berkahwin

Lagi kisah tentang gadis-gadis terlanjur

About these ads

Respon

  1. Subhanallah…siapalah punya angkara????Sekujur jasad yang terlalu suci diperlakukan begini….

  2. Astaghfirullah….. kejam….kejam…..

  3. Hampeh… orang lain beriya-iya nak anak, tapi yang dapat anak pegi buang. Binatang sungguh!

  4. sial. babi pnya mnsia! nkth!

  5. moga kita sentiasa berada dalam lindungan NYA…

  6. smsmen, babi pun tak buat anak begini….babi lebih mulia lagi daripada si pembuang anak ini.

  7. Inilah perlakuan betina setan yang bersatu dengan jantan iblis. anak yang tak berdosa yang menjadi mangsa.

  8. memalukan all student UiTM!!!
    mudah2an kite sume berada dalam lindunganNYA…amin…

  9. yeah! babi 2 lg mulia dr betina ngn c bojan nieh…
    babi pon syg kat anak dia..inikan manusia yg ada akal bole
    buat mcm ni…ap nk jadi la ngan pempuan2 zaman skang ni..
    laki pempuan sama naik miang nye..
    astaghfirullah….moge2 bayi ni akn jd bidadari syurga..
    dan ibu yg hina itu akn d ampun kan dosa nya..amin…

  10. hih, kacian bgt bayi dbuang gt aja!!!
    spa sih orang tuanya???

  11. subhanallah….di mana akal yang tuhan berikan?seperti tiada beza binatang dengan manusia ini,bertaubat kah…semoga akan menerima taubat mu.amin……

  12. mcm mne nk tau lelaki sayang kt sorg????

  13. subhanallah..binatang pn xbt cm2..

  14. anak itu adalah anugerah dari Allah..
    tak takut ka pada azab dari allah..
    org lain kawin pyh dpt ank..
    hangpa leh bakar plak manusia yg bernyawa..
    nauzubillah..

  15. beginilah slgi hukum Islam tidak tetegak, perkara smcm ini Nabi sdah bnyk ingatkan. adakah dengan mgutuk perilaku mreka pkara ini akan selesai? kt tdak pnah pun melihat ksalahan kt slama ini krana tidak brusaha menegakakn hukum Allah yg sptutnya dtegakkan. Hanya dgn tertegaknya hukum Allah ini perkara smcm ini dapat dihindari. Marilah kt bfikir sejenak adkah jlan yg kt ambil skrg jln btul2 lurus dan terang atau jln yg kt ambil skrg msih lg bersimpang dan kabur. Wallahua’lam

  16. subahannallah……

    kembalilah ke pangkal jalan

    insaflah wahai manusia sesungguhnya
    azab kubur itu lebih dahsyat

  17. assalamualaikumm…

    astagfirullahhalazdim…..
    korang ni adakah patut babi tu korang kata lagi mulia dari dorang2 yg berzina dan membuang anaknyer…hehe…babi or binatang2 len tak seperti pompuan yg buang anak tu..tapi se baliknya macam bapa merogol anak,atok rogol cucu,anak rogol mak…kategori mak buang anak tu adalah bodoh dan dosa yg amat besar!!!! dah buat sedap2…sedap2 jugaklah dorang nak buang anak dorang… masyaallahhh…apa nak jadi ni..
    kalaulah mereka2 tahu..seks lepas nikah mengandung selepas alam perkahwinan,melahirkanpun amatlah mengasyikkan..perasaan begini sgtlah istimewa ..sure mereka menyesl dgn perbuatan terkutuk mereka..fikir2kan dan renung2kanlah sejenak..pada mereka perempuan2 yg buang anak tu , lelaki2 yg tak hingin bertanggung jawab tu kembalilah kejalan allah…sesungguhnya allah maha pengampun kepada setiap hambanya yg benar2 ingin bertaubat…jgn tahu buat jer! semoga allah mengampunkan dosa2 korang… senyum2 selalu..:)

  18. wtf

    • ya wtf

  19. semoga si pelaku cepat bertaubat meminta keampunan ALLAH dan keredaannya……. sesungguhnya hanya ALLAH yang layak membakar umatnya. nauzubillah

  20. asalammualaikum?saya sbagai remaja muda juga ingin menasihatkan agar kaum hawa tidak mudah terpedaya dengan nafsu-nafsu yang kelak akan memakan diri sendiri.Capaikan lah cita-cita anda,banyakkan bertaubat didunia,dekatkan diri ke dunia islam yang lebih mendalam….jangan lah kita sebagai anak muda yang akan memimpin negara kelak,dihina masyarakat yang dulu yakin pada kita…..bangkitlah dengan penuh keimanan,kerana dunia makin hampir dengan kiamat………semoga iman memimpin diri kita sendiri ke jalan yang baik dan lebih mulia!!!!

  21. dh lar dosa zna lom d ampunkan….ney ank yg tak bdosa d buang plakkkk

  22. CUBA KENGKAWAN FIKIRKAN SEJENAK N LETAKKAN SITUASI INI DALAM SITUASI KITA, APA SEPTUTNYA YG PERLU D LAKUKAN OLEH GOLONGAN2 YG SPT INI YG KALAH DGN HASUTAN SYAITAN UTK MENUTUP MALU MEREKA. SEKURANG-KURANGNYA MEREKA YG SEKARANG DLM SITUSI BEGITU DPT BERFIKIR APA YG PATUT D LAKUKAN. NASIHAT SAYA, BAGI ANAK ITU PELUANG UTK HIDUP JGNLAH TAMBAH DOSA YG SEDIA ADA KALU KELUARGA X TERIMA ANTARLAH KAT RUMAH KEBAJIKAN KRN WLAU DISOROK KELAHIRAN SEKALIPUN PASTI TERBONGKAR X SEMUDAH MENYOROK KANDUNGAN. AIR MATA SAYA SENTIASA MENITIS JIKA TERBACA KEKEJAMAN MANUSIA SEPERTI INI. LEBIH BAIK KITA MAMBERI NASIHAT LANGKAH-LANGKAH YG PERLU DILAKUKAN OLEH MEREKA YG TERLANJUR AGAR MEREKA X MENJADI PEMBUNUH PLK DRPD HANYA MENCACI MAKI MEREKA SETELAH DAH MEMBUNUH JANIN YG X BERDOSA ITU. SUBHANALLAH MINZALIKH

    • saya setuju sgt2 dunia akhir zaman ni mmg dah tersurat perkara mcm ni akan berlaku
      tp manusia akhir zaman ni lah tuhan paling sayg JIKA sentiasa bertaubat, dan sentiasa kembali pada dia. sebagai manusia biasa siapa kita utk menghukum selain memberi peluang kepada mereka ni supaya berubah dan kembali kejalan yang benar

  23. Assalammualaikum…
    Setiap kali saya membaca rencana mengenai anak yang buang oleh mereka yang tidak bertanggungjwb adalah sesuatu yang hina dan zalim…sedangkan binatang menyayangi anaknya inikan manusia sanggup memebuang anak yang tidak berdosa…..sayangilah anak yang dilahirkan kerana khazanah dan harta yang plaing berharga…. yang bakal mendoakan ibu bapa mereka ketika sudah tiada….sesungguhnya mereka adalah anugerah dari tyang maha esa……tolonglah jangan menzalimi bayi2 yang tidak berdosa……wassalam

  24. jgn salahkan perempuan tu, perempuan tu tak tau, masih naif masih mentah, salah kan ibu bapa, mana pergi mereka masa mereka perlukan jwpn, budak2 umur 17 tahun mcm ni masih keliru dan tak tau pun apa yg dia buat

  25. btul tue,,,,,,saoe lah punye keje ni,kesian bayi yang x berdosa tue,,,,,,,,,,,,,,,,cepat22 lah bertaubat.sesungguhnya Allah mengampunkan taubat dengan syarat berazam tidajk akaan mengulanginya lgi k.

  26. x yahlah mencaci dan menghina org yang dah buat
    dosa.diri sendiri lebih baik jaga.bukankah lelaki puncanya. nak salahkan prempuan 100 peratus tak le bole.mcm la orang yang menghina tu baik sgt.

  27. mana ble salahkn ibubapa jak..spttnya pompuan too dha leh pikir..dya kn dha bsar..ish3..dha bsar pnjang x pndai pkir..

  28. babi suntat manusia ini mcm..tahu main jer pastu buang..babi betol..laknatullahhh..astarfirullah alazim..

  29. hilangnya harga diri seorang wanita..


Komen Anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 50 other followers

%d bloggers like this: